Sabtu, 25 Januari 2014

Ditulis pada hari Sabtu, 25 Januari 2014 No comments
Ambang Kiamat Semakin Hampir??

Dari P5 ATB 2 -maklumat di terima dari ESSCOM menyatakan tsunami kemungkinan akan melanda pantai timur sabah dalam masa 36 jam.

Mereka terima dari Jabatan Kajicuaca Sabah. Maklumat lengkap akan menyusul Panglima. Di Tv3 tadi disiarkan esok diramalkan ribut d Sabah dan Labuan. Brunei juga. Pahang diberi amaran banjir besar lagi kali kedua.

TERKINI!!Jepun telah memberi amaranTsunami 6-7 S.R dalam masa 36 jam dan semua diarah berjaga-jaga.

Sila hantar kepada rakan anda agar disampaikan berita ini. Amaran angin kencang, laut bergelora


ACEH pukul 5 pagi tadi mendengar suara anjing  mengaum seperti suara raksasa untuk yang kedua kalinya dari bawah dasar laut Samudra Pasifik .

Menurut para ulama, itu suara Dajjal yang berusaha naik ke dunia. Oleh kerana itu kita diperintahkan : Sentiasa tidak berhenti mngumandangkan azan dan mendirikn solat

... MESIR DILANDA SALJI , RIBUAN IKAN TERDAMPAR DI LAHAD DATU dan yang terbaru IKAN LUMBA-LUMBA , KETAM , DAN SEGALA JENIS HAIWAN LAUT LARI KE DARAT DI PELANTAR PERAIRAN TERENGGANU SEHINGGAKAN PEKERJA PELANTAR MELAUNGKAN AZAN ! 

Dan sekarang ni dikatakan PERALIHAN KUTUB sedang berlaku dan UMAT ISLAM perlu update BEARING KIBLAT masing-masing .

Hanya Allah sahaja yg maha mengetahui . Jika ada perubahan kutub makna nya matahari akan berubah arah dan terbit dari sebelah barat . Kiriman dari kawan saya semoga menjadi peringatan. Wallahua’lam.

Masyallah  

#sharing is caring





Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan