Jumaat, 2 November 2012

Ditulis pada hari Jumaat, 2 November 2012 No comments
Orang berbudi kita berbahasa, orang memberi kita merasa... Syukur alhamdulillah rezeki daripada Allah.
Minggu lepas saya belikan kakak ipar saya udang yang saya beli di Market Sg Besar...hari ini saya dan rakan rakan belanja warga SMK Sg Besar akan mee udang banjir...dan.....pagi pagi tadi saya didatangi seorang sahabat yang memberikan saya udang sepit biru...saya terkejut.tapi katanya terimalah kerana saya pernah menolong beliau suatu ketika dulu... Peristiwa ini meningatkan saya Al marhum ayahanda Haji Jaapar bin Akib...al marhum pernah berkata semasa hayatnya...selalulah bersedekah kerana apa yang kita hulurkan...Allah akan balas lebih dari yang kita beri....syarat, Ikhlas...:-)

Categories:

0 comments:

Catat Ulasan