Selasa, 9 Julai 2013

Ditulis pada hari Selasa, 9 Julai 2013 10 comments
1 Ramadhan. ..sekolah Aiman cuti...maka bermulalah episod Aiman bersekolah di sekolah Menengah. ..bunyinya macam biasa je. ..tapi hakikatnya hanya Allah yang Maha Mengetahui. .

Masa pertama dan kedua. ..saya mengajar macam biasa. ..Aiman khusyuk menonton u tube Ultraman. ...ok.

Kelas ke3 dan ke4...(selepas sarapan yang yok) dia nampak resah..dia dah mula buat banyak aksi  yang mengganggu gugat...

Saya terus bersabar. ...kesabaran yang perlu ditingkatkan lebih2 lagi dalam bulan Ramadhan. ...

Kelas ke 5 dan 6 dia mula menconteng sana sini termasuk tudung saya. ..

Sabar dan senyum. ..

So....senyum je lah

Pembantu guru

Sungguh seni anak Cikgu Seni

Saya belikan untuk Aiman luahkan bakatnya

Sungguh tekun

Man Kidal


Cantik kan...

Akhirnya saya berjaya melekakan Aiman sementara menunggu waktu balik

10 comments:

  1. Balasan
    1. Ye...sabar je ..tudung br pulak tu...hihi

      Padam
  2. Owh...pengsan. Sib baik sorang baru ye kak yer kalau saya dah 2bujangs tu + anak dara yg pandai meniarap, pergh boleh pengsan ler. HEHEHE. salam ramadhan kak =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la....sabtu ni sekolh ganti jerebu...suami punya giliran pulak bw ank...hihi

      Padam
  3. Mmg berseni sungguh... Selamat berpuasa... :-)

    BalasPadam
  4. Aiman kidal ke kak? Orang seni ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haah...kidal...seni ikut suami. Kidal ikut adik beradik akk

      Padam
  5. alahai...sabar je la ya. budak2 nak membesar memang macam tu

    BalasPadam