Rabu, 12 Jun 2013

Ditulis pada hari Rabu, 12 Jun 2013 9 comments

Selasa
11 Jun 2013
SAM JERAM, KUALA SELANGOR

Pelajar SMK Sg Besar telah menyertai Pertandingan Kuiz Bahasa Arab dan Kuiz ilmu Wahyu peringkat Zon 1 (Daerah Sabak Bernam dan Kuala Selangor)

Syukur...walaupun peluang untuk menang tu amatlah tipis (29 buah sekolah)...kami menyertai untuk memeriahkan acara...sekurang-kurangnya memberi pengalaman dan sijil penyertaan kepada pelajar Bahasa Arab.

Sementara saya pula bertugas sebagai hakim kuiz Bahasa Arab Menengah Atas.

Selamat datang ke MISS 2013

Pendaftaran peserta

Pendaftaran hakim dan guru pengiring

Saya mendaftar di sini

Di sinilah tempat pertandingan Kuiz Bahasa Arab

Para hakim sedang berbncang



Ketua hakim sedang memberikan taklimat

Mendengar soalan kuiz dengan teliti


Jawab dengan teliti

Kertasjawapan sedang dperiksa

Para hakim sedang sibuk mengira markah

Peserta kuiz



Cenderamata hakim

Sahabat seperjuangan

Sahabat yang sudi menghulur bantuan

Bila ada program...ramai le jumpa sahabat lama


Hihi...biar gambar berbicara...
BFF


Hihhi ♡♡♡♡♡
Categories: ,

9 comments:

  1. As Salam.. tengok gambar2 ni teringat masa zaman sekolah menengah saya..masuk tilawah Al-Quran. hehe

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Tak menang pun...cuma sijil penyertaan

      Padam
  3. Assalamualaikum,....cantik lah tag hakim tu...
    boleh tak mohon jasa baik share tulisan khat jawi tu....
    ingat nak guna tul miss 2015

    BalasPadam
  4. kalau sudi minta tolong email ke azrie_chik@yahoo.com

    BalasPadam
  5. kalau sudi minta tolong email ke azrie_chik@yahoo.com

    BalasPadam