Khamis, 21 Februari 2013

Ditulis pada hari Khamis, 21 Februari 2013 6 comments
Salam petang dari rumah pertama kami di Taman Purnama 3. Entri petang ni ialah entri masak2...suka sangat anakanda saya ni main masak2. .
Hihi..biasa nya di sg dusun..kali ni dari taman perumahan...boleh je la ye...

 Aiman dengan abang Faiz....depan rumah pun jjadi

 Tu dia...potong sayur...penuh penghayatan..hihi


Tadaaaa..inilah menu yang dah siap..jemput lah makan ye
 Sibuk betul menyediakan menu

Senyuman chef cili

Categories:

6 comments:

  1. As Salam...Rajin budak2 ni main masak2

    Saya datang balas kunjungan http://ainimrashihah.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. masa kecik2 dulu pun saya rajin main masak2 mcm ni. habis daun pokok jadi bahan memasak kami..

    BalasPadam
  3. hehehe menu special ni hehe

    BalasPadam
  4. ainim suju..syukran sudi berkunjung..:-)

    li..masa tu main msk2 dgn kak pi ke dgn kamal?

    anis...batu kecil katanya garam..daun tu sawi..bunga tu cili...hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. main dgn jiran2..dgn farah, mali dll

      Padam
  5. alaaa.. teringat pulak time kecik2 dulu.. kalau dh main masak2 tu habis la periuk belanga mama anis jadi mangsa.. hehehe

    anis

    BalasPadam