Jumaat, 18 Januari 2013

Ditulis pada hari Jumaat, 18 Januari 2013 9 comments

Petang2 begini memang sedap makan buah ni...rasanya masam di luar manis di dalam. Apatah lagi buahnya yang besar dah cukup tua masaknya...makan satu nak lagi...

Siapa yang paling pantas meneka akan dapat hadiah misteri dari pemilik blog ini..sila betikan nama penuh dan alamat anda untuk urusan mengiriman hadiah..cepat...siapa cepat dia dapat...selamat meneka...

Categories:

9 comments:

  1. buah kundang..?? ciku...??

    ...............................
    Bertudung Belum Tentu Tutup Aurat ??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ciku salah...kundang pun salah..perantauminda...sila cuba sekali lagi...cuba byk kali pun takpe

      Padam
  2. Balasan
    1. Muiz...binjai salah...hihi...cuba lagi ye...dpt hadiah tau!

      Padam
  3. kedondong atau amra yg dh masak ranum :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wah...tepat sekali...ummibalqis ni sarimah nordin kan? Tunggu hadiah ye...nnt akk pos...tahniah

      Padam
    2. Ya kak...ummisofea fb ummibalqis blog saya..syukran kak..yeyeee :-)

      Padam
    3. Rajin2 la masuk pertandigan suka2 ni ye...nnt dpt hadiah..hehe

      Padam
    4. Sarimah a.k.a ummibalqis...hadiah akk kirim dgn kwn..akk letak di pondok jaga...sori tak pos sbb mls nk ke pej pos.esok baru tnya dgn jaga ye...sbb hr ni br kirim kt suami kwn tu ngajar srai

      Padam