Selasa, 13 November 2012

Ditulis pada hari Selasa, 13 November 2012 2 comments
Sedang saya bergelut dengan En. Skrip, suami beritahu abangnya sekeluarga on the way ke rumah kami....saya berlapang dada. Saya percaya tetamu yang datang membawa rahmat dan pulang membawa keampunan

Baru semalam saya terdetik teringin nak makan cendawan. Nak beli cendawan buatan tu kurang lah sedap rasanya... Jadi saya batalkan je niat nak makan cendawan



Inilah yang saya maksudkan tetamu cendawan tu...tetamu datang bukan saja membawa rahmat dan keampunan, tetapi juga membawa cendawan!



Baru je terdetik dalam hati....cendawan datang satu guni...hihi



Apakah yang akan jadi pada cendawan ni tengahari nanti....tunggu....



Ada sesiapa yang mengidam cendawan?

posted from Bloggeroid

Categories:

2 comments: