Jumaat, 9 November 2012

Ditulis pada hari Jumaat, 9 November 2012 1 comment
Inilah kenangan buat Muhammad Aiman. Ianya berlaku pada tahun 2011. Puncanya ketika berlari kati di halaman ruoa, kakinya tersangkut lapik kaki di hadapan muka pintu, lantas Aiman terjatuh dan dahinya tersembam di bucu bendul pintu....


Ini dalam kereta dalam perjalanan nak ke hospital sabak. Disebabkan Aiman baring,so darah yang melimpah keluar terus slow



Sedang menunggu giliran di bahagian kecemasan. Semua kakitangan hospital sibuk kerana pada waktu yang sama ada 2 kemalangan jalan raya...apa yang lucunya masa ni..bila nurse panggil "Muhammad Aiman b. Abd.Razak"...sepantas kilat Aiman menjawab...dia dah balik,,,hehe..takut la tu..



Suspen...mula mula cuci dulu ye...



Lepas tu...Aiman dah menjerit sekuat hati, bergema suaranya sakit.....!



Inilah proses yang perlu dilalui...jahit 3 jahitan,ngeri juga umminya tengok..tp kena bertahan sebab nak ambil gambar...abi pun nampak cuak je...



Tadaaaaa....dah siap...bengkak mata menangis..

posted from Bloggeroid

Categories:

1 comments:

  1. Xpe anak jantan... Hehe.. X macho la xde parut... Hehe

    BalasPadam